PERKAHWINAN

PERKAHWINAN

Thursday, November 29, 2012

KERETA DAN MOTOR MAMPU MILIK

ASSALAMMUALAIKUM....
 hari nie nak post tentang kereta dan motor mampu milikku...sekarang keadaan aku memang agak sakai dan x terurus disebabkan keadaan aku...memang ley jalan sikit2 tapi aku xnak memaksa keadaan kakiku...
mula2 ingat macam semakin lenguh tapi dalam pada masa yg sama semakin kuat...aku x pasti..


Berbalik kepada tajuk..motorsikal nie aku target dalam 2 tahun aku akn miliki..tapi dalam 2 tahun gak nak simpan cz aku nak kahwin...aku memang patut kawin cz da x dapat kawal nafsu dengan puasa sekalipun
so kene kawin sebelum buat bende yg bukan2.. dibawah ni motor kegemran aku..
hah 2 dia motornya...KAWASAKI 150 RR


Kereta pula aku dah ada tapi aku nak bg parent pakai kete 2...aku lak nak beli kereta baru yg aku nak pakai..teringin nak memiliki sejak sekian lama iaitu ada di bawah



2 la keretanya.. dua2 aku search gambar kat mudah heheheh..best tgok...


sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment