PERKAHWINAN

PERKAHWINAN

Friday, August 9, 2013

HALA TUJU MASA DEPANKU...

salam aidilfitri

sebenarnya da lama nak update...ingat nak update sehari sekali hehehe.. tetapi cukupla seminggu sekali
bukan pe..yang tengok blog ni aku sorang jer hehehehe

aku buat blog ni just nak luahkan ape yg aku rasa..satu ary t aku tersenyum bersama anak-anak aku tengok blog ni disamping memberi ilmu yang bermanfaat kepada sesiapa yg tengok(klu ade yg tgok la hehehe)

ok aku nak uat TIMER HALA TUJU AKU


BULAN 8 - BULAN 10 2013

MERANCANG PERGI MERISIK PADA BULAN 10 DAN BERJUMPA PARENTS SI DIA BULAN 8


BULAN 11- BULAN 12

PART CRUCIAL PERTUNANGAN DILANSUNGKAN(nie pon klu parents dia ok masa merisik t)


BULAN 3-BULAN 6

PERKAHWINAN DIJALANKAN(aku target bulan 3tapi bergantung gak pada masa tunang t..lebih kepada bulan 6 cz masa 2 cuti sekolah huhuhu)

ok nie part yg aku nak bg tau

sebenarnya kaki aku ni belum btol2 sembuh..still sakit tapi aku gagahkan diri bekerja..sebenarnya klu dikutkan aku x lepas medical check up...tapi da rezeki aku kerja kat situ..aku x nak duduk sahaja..aku jenis yg bekerja..bukan duduk goyang kaki..even time aku sakit aku uat online marketing.....

kekadang aku risau takut still ade kuman kat tulang...hmm tulah x makan ubat...jumpa doktor pon x nak..x pe aaku nak g jumpe pakar HEMOTAPHY mggu depan huhuhu...

aku nak sambung belajar tahun depan tapi mesti selepas kahwin hehehehe...x tau full time or part time...still 50-50...kene pikir akibat buruk dan baik....pikir ngan si dia..tapi tengok si dia macam x bg full time jo..yo la t da ade anak hhhuhuhu


p/s: aku akan usaha sedaya upaya,x lupa kepada parents aku...aku akan berbakti kepada mereka walaupon sudah berkeluarga..blog ni sebagai ingatan aku kepada mereka




2 comments: