PERKAHWINAN

PERKAHWINAN

Saturday, May 10, 2014

PSP 3006

ASSALAMMUALAIKUM

da lama nak update blog,huhu, da berhabuk da blog nie, kepada yang mengikuti perkembangan diri saya sejak eksiden,saya akan buat kronologi nye huhuhu..bulan 6 nanti genap 2 tahun usia eksiden saya.

mengubah hidup saya huhuhu, tiada manusia yang sempurna, 

hari nak bercerita tentang my new psp 3006 already molded


amat berbaloi beli sekarang,harga sekarang rm450 sahaja siap installed game and already molded means bila abut bateri apa yang kita main tak kan hilang,

dulu beli rm900 harganya maybe akan datang lagi murah huhuhu

Alhamdulillah,sekarang aku dapat beli apa yang aku nak..tapi jangan ikut nafsu sangat huhuhu

sekian terima kasih

psst
x lama lagi nak kahwin huhuhu

6 comments:

  1. DaiwaTi Classic Titanium Drill bit Set, 15 oz. - Titanium
    This is the highest quality steel stainless steel standard diamond-art stainless 4x8 sheet metal prices near me steel apple watch stainless steel vs titanium cut. It oakley titanium sunglasses is in a polished solid stainless steel stainless steel finish with two side blades  titanium price Rating: 4.9 titanium car · ‎3 reviews

    ReplyDelete