PERKAHWINAN

PERKAHWINAN

Tuesday, July 8, 2014

TEMUDUGA PENOLONG PEGAWAI LATIHAN VOKASIONAL j29

assalammualaikum,

tengok tajuk pon da tau apa nak ceritakan, just nak berkongsikan pengalaman temuduga gred jawatan j29


aku memang berharap untuk mendapatkan jawatan ni, tetapi apa kan daya persediaan yang aku lakukan memang tak cukup.


ramai yang pergi temuduga, untuk pengetahuan semua jawatan ni di pohon seramai 69 puluh ribu dan yang bejay ditemuduga hanya 4 ribu dan diambil just 47 orang sahaja


see competition mmg tip top, aku senpat menemu bual seorang brother, dia adalah juruteknik f17,sektor awam, tetapi ingin naik pangkat, bawak buku mmang tebal2


lagi satu semua interview lbih kurang 30-1jam,just aku sahaja x sampai 10 minit hahaha,dalam hidup aku x pernah di interview sehingga 30 minit,paling lama 20 minit hahahaha


tetapi rezeki bukan di tangan kita, antara soalan yang dikemukan




  1. pplv ini dibawah kementerian ape
  2. perkenalkan diri
  3. apakah isu-isu semasa
  4. siapa nama menteri jawatan ini
  5. minat ker
  6. soalan teknikal ni aku fail cz study lain-lain yang kuar

itu sahaja dapat aku kongsikan,gerak hati aku berkata,aku x kan dapat jawatan ni huhuhu

tetapi kita tunggu sebulan,pasni aku akan update dapat atau x

No comments:

Post a Comment