PERKAHWINAN

PERKAHWINAN

Sunday, August 16, 2015

Update Hari Raya dan set kesuburan Shacklee

As salam.. lama tidak menaip just nak update selamat hari raya kepada semua oopps terlambat heheheh banyak kerja yang hendak disiapkan..

firstly nak update hari raya.. hari raya cuti sampai hampir sebulan huhuhu.. ada yang best dan ada yang x best time raya.. yang x best je ak cerita cz mmg ni tempat aku luahkan perasaan hope rakan sekerja x membaca hahahah..

yang x best bila orang tanya bila nak dapat anak???? alahai soalan klise... so jawapan pon klise la ya x...
 aku baru diingatkan oleh seseorang

ALLAH tidak janji jika kita kahwin, kita akan mendapat anak
ALLAH juga tidak janji semua orang bekerja akan kaya

tetapi ALLAH berfirman jika kita jaga perintahNYA,jaga solat nescaya kita akan masuk syurga

thankz bro mengingatkan aku..

so aku just chill and berusaha....

aku dan isteri pergi ke KPJ untuk memeriksa keadaan diri...isteri akan membuat rawatan scope untuk mengenal pasti ada tanda-tanda masalah or x...buat masa ini alhamdulillah ok

dan aku juga berusaha secara alternatif dengan membeli buku dan pergi rawatan islam darussyifa

untuk menerima rawatan dan memagar rumah..

secara alternatif dan secara akademik pon ak buat..nak try set shacklee.. yup memang agak mahal..tetapi kita kena berusaha... dan aku tidak akan pernah berputus asa

sebab aku tahu ada lagi orang yang lebih susah daripada aku...

so aku bersyukur sangat kehadrat tuhan

belanja sikit gambar shacklee


SIAPA BELI SAYA BAGI HARGA SPECIAL

HARGA SPECIAL AKAN DAPAT HUHUHU

No comments:

Post a Comment